Sukkien neulominen se on ihanaa! Nytkin on kahdet kirjoneulesukat puikoilla, ja kolmannet piti vielä aloittaa. Pakkohan se on kun idea iskee. Sehän voi vaikka unohtua jos jättää odottamaan. Idea sukkaan tuli kirjastosta lainaamastani Solveig Hisdalin kirjasta. Itse asiassa kirjasta tuli monta muutakin ideaa, iski oikea himo saada suunnitella ja tehdä iso kirjoneuletakki itselleni. Aivan upeita neuleita!

Ruususukkani peruskuvio on siis eräästä villatakista, omaa olen laittanut joukkoon jonkin verran. Koko eilisen päivän väkersin tuota neulekaaviota. Oiva katseli kun piirsin kukkia ja lehtiä ja kysyi että teenkö mä nyt sitä puutarhasuunnitelmaa (niin sekin pitäisi tehdä, hitto. Missäköhän välissä? ) Vastasin että en kun sukkaa. Kynällä ja paperilla? Lieviä epäloogisuuksia taas, kuten eilen opettaessani Nooalle anatomian perusasioita. Nooa osoitteli ja minä nimesin.

- *osoittaa jalkojensa väliin*
- Se on Nooan pippeli.
- *osoittaa  mun korvaani*
- Se on äidin korva.
- *osoittaa kysyvästi pippeliä ja sitten minua*
- Juu, Nooalla on pippeli, äidillä ei ole. Äidillä on korva.

*reps*

Takaisin sukkasuunnitelmiini. Nooa auttoi kuvauksissa, kävi ensin lisäämässä nuo vyötteet...

IMG_0961

...sitten päätti haluta mukaan kuvaan...

IMG_0962

...ja kun hätistelin häntä pois, poisti kovaäänisesti protestoiden kuvattavan kohteen...

IMG_0963

...ja pakeni paikalta. Ota tässä nyt sitten valokuvia.

IMG_0964